1 Ci era un omu trà i Farisei, chjamatu Nicodemu, un capu di i Ghjudei :
2 U listessu ghjunse à Ghjesù di notte, è li disse : Rabbi, sapemu chì tù sì un maestru vinutu da Diu, perchè nimu pò fà sti miraculi chì faci, s'ellu Diu ùn sia cun ellu .
3 Ghjesù rispose è li disse : In verità, in verità, ti dicu : chè un omu ùn hè natu di novu, ùn pò vede u regnu di Diu.
4 Nicodemu li disse : Cumu pò esse natu un omu quandu hè vechju ? pò entre a seconda volta in u ventre di a so mamma, è nasce ?
5 Ghjesù rispose : Da veru, da veru, ti dicu : s'ellu ùn hè natu da l'acqua è da u Spìritu, ùn pò micca entre in u regnu di Diu.
6 Ciò chì hè natu da a carne hè carne ; è ciò chì hè natu da u Spìritu hè spiritu.
7 Ùn maravigliate micca ch'e aghju dettu à voi : Ci vole à nasce di novu.
8 U ventu soffia duv’ellu vole, è sentu u sonu di ellu, ma ùn si pò dì d’induve vene è duv’ellu va : cusì hè tutti quelli chì sò nati da u Spìritu.
9 Nicodemu rispose è li disse : Cumu pò esse queste cose ?
10 Ghjesù li rispose è li disse : Sò un maestru d’Israele, è ùn cunnosci micca queste cose ?
11 In verità, in verità, ti dicu: Parlemu ciò chì sapemu, è tistimuniamu chì avemu vistu ; è ùn ricevete micca u nostru tistimunianza.
12 S'e vi aghju dettu e cose di a terra, è ùn avete micca cridutu, cumu crederete, s'o vi dicu cose celesti ?
13 È nimu hè ghjuntu in u celu, ma quellu chì hè falatu da u celu, ancu u Figliolu di l'omu chì hè in u celu.
14 È cum'è Mosè hà alzatu u serpente in u desertu, cusì deve esse elevatu u Figliolu di l'omu.
15 Chì quellu chì crede in ellu ùn perisca, ma hà a vita eterna.
16 Perchè Diu hà tantu amatu u mondu, ch'ellu hà datu u so Figliolu unigenitu, chì quellu chì crede in ellu ùn perisca, ma hà a vita eterna.
17 Perchè Diu ùn hà mandatu u so Figliolu in u mondu per cundannà u mondu ; ma chì u mondu per ellu puderia esse salvatu.
18 Quellu chì crede in ellu ùn hè micca cundannatu, ma quellu chì ùn crede micca hè digià cundannatu, perchè ùn hà micca cridutu in u nome di u Figliolu unigenitu di Diu.
19 È questu hè a cundanna, chì a luce hè ghjunta in u mondu, è l'omi anu amatu a bughjura piuttostu chè a luce , perchè e so atti eranu male.
20 Perchè quellu chì face u male odia a luce, è ùn vene micca à a luce, per ch'ellu ùn sia ripresu i so atti.
21 Ma quellu chì face a verità vene à a luce, per chì i so atti si manifestanu, chì sò fatti in Diu.
~ Ghjuvanni 3: 1-21
A verità nantu à a salvezza, a vita eterna o a dannazione eterna, hè chì dipende solu s'ellu Ghjesù Cristu hè u vostru Signore è Salvatore, o s'ellu ùn hè micca. Se ùn avete micca vultatu à Ghjesù Cristu, facendu u Signore è u Salvatore nantu à a vostra vita prima di more, allora vi soffrirà u turmentu eternu. Questa hè a verità chì a maiò parte di a ghjente ùn vole micca sente. Ma vi dicu perchè mi tengu à voi, è ùn vogliu chì nimu finisci in l'infernu, ancu s'ellu ci hè digià innumerevule, senza speranza.
E persone tendenu à chjappà in i teorii è ciò chì si; ùn vulianu micca un DIO assolutu, una VERITÀ assoluta. À u mondu seculare, a fantasia è u post-modernismu hè più divertente. Ancu a menzione chì ci hè solu un modu à u celu hè cunsideratu atroce è orribile per a maiò parte di a ghjente. A tiurìa populari hè chì tutte e strade eventualmente ci portanu in u stessu locu, è chì a strada chì unu sceglie di piglià in a vita cambia solu a manera di campà, ma ùn hà micca effettu a nostra eternità. Vulenu crede chì ùn ci hè micca Infernu, è s'ellu ci hè, o ùn hè micca cusì cattivu di un locu O solu uni pochi selezziunati, cum'è Adolf Hitler, finiscinu quì.
Duvete pentite è vultate versu Ghjesù Cristu, u Santu Figliolu di Diu, è fate di ellu u vostru Salvatore. Ùn ci hè altru modu.
Ghjesù li disse: Sò a via, a verità è a vita: nimu ùn vene à u Babbu, ma per mè. ~ Matteu 7: 20-22
13 Entrate per a porta stretta, perchè larga hè a porta, è larga hè a strada chì porta à a distruzzione, è ci sò parechji chì entranu per ella.
14 Perchè stretta hè a porta, è stretta hè a strada chì porta à a vita, è pochi sò chì a trovanu.
~ Matteu 7: 13-14
21 Ùn tutti quelli chì mi dicenu : Signore, Signore, entreranu in u regnu di i celi ; ma quellu chì face a vulintà di u mo Babbu chì hè in u celu.
22 Parechje mi diceranu in quellu ghjornu : Signore, Signore, ùn avemu micca prufetizatu in u to nome ? è in u to nome avete cacciatu i dimònii ? è in u to nome hà fattu parechje opere maravigliose?
23 È tandu li dichjaraghju : ùn v’aghju mai cunnisciuta : alluntanate da mè, voi chì fate l’iniquità.
~ Matteu 7: 21-23
Ogni cosa bona è maravigliosa vene da Diu. Per esse un figliolu di Diu, pentendu è vultendu à Ghjesù, è dopu mantene un modu di vita di u veru Cristianesimu, avete accessu à tuttu ciò chì hè stupente. A guariscenza divina, l'autorità nantu à a malatia è a malatia, a capacità di caccià i spiriti maligni fora di e persone è di i lochi, a capacità di risuscitarà i morti è l'accessu à a pace vera. Tutte queste cose sò da Diu, è u Spìritu Santu chì abita in ogni veru Credenti di a Parola di Diu, è chì campanu secondu l'istruzzioni in a so Parola. A gioia, a saviezza è a vera purificazione spirituale pò vene solu da Diu, è l'unicu modu per avè una vera relazione cù Diu hè per mezu di u Figliolu Santu, Ghjesù Cristu.
6 Ma a ghjustizia chì hè di a fede parla cusì: Ùn dì micca in u to core : Quale hè chì ascenderà in u celu ? (vale à dì per fà falà Cristu da sopra 🙂
7 O : Quale scenderà in u prufondu ? (vale à dì per risuscitarà Cristu da i morti.)
8 Ma chì dice ? A parolla hè vicinu à tè, ancu in a to bocca, è in u to core: questu hè a parolla di fede, chì avemu pridicatu;
9 Chì s'è tù cunfessi cù a to bocca u Signore Ghjesù, è crede in u to core chì Diu l'hà risuscitatu da i morti, sarete salvu.
10 Perchè cù u core l'omu crede à a ghjustizia ; è cù a bocca a cunfessione hè fatta à a salvezza.
11 Perchè l'Scrittura dice : Quellu chì crede in ellu ùn sarà micca vergogna.
12 Perchè ùn ci hè nisuna sfarenza trà u Ghjudeu è u Grecu, perchè u stessu Signore hè riccu à tutti quelli chì u chjamanu.
13 Perchè quellu chì invocà u nome di u Signore serà salvatu .
14 Cumu dunque chjamà à quellu in quale ùn anu micca cridutu ? è cumu crederanu in quellu di quale ùn anu micca intesu parlà ? è cumu si sentenu senza predicatore ?
15 È cumu predicaranu, s'ellu ùn sò mandati ? cum'è hè scrittu: Quantu sò belli i pedi di quelli chì annunzianu u Vangelu di a pace, è portanu una bona nova!
~ Rumani 10: 6-15
Se ùn site micca un cristianu natu di novu, fate a decisione avà (prima ch'ella sia troppu tardi) di pentite è dumandà à Ghjesù Cristu per diventà u vostru Signore è Salvatore, è per riceve a vita eterna quandu eventualmente attraversà. Umiliate è pregà à u nostru Creatore, l'unicu veru Diu, è dumandate u pirdunu per i peccati chì avete fattu. Pigliate a decisione di studià a Santa Bibbia, è scopre ciò chì Diu dice è cumu ci hà urdinatu à campà. Siate disposti à rinunzià à e cose empie, abitudini chì sò in uppusizione à Diu. Sì dite bugie, pentite, è fermate. Sè vo fate atti sessuale (fighjendu u porn o avè relazioni sessuale fora di u matrimoniu, etc.) avete bisognu di pentite, dumandate à Diu per perdunà è LU VAI. Ancu s'è vo campate una vita relativamente pulita, duvete mette u vostru core è a mente nantu à e cose di Diu. Ehi, ùn hè micca cusì difficiule cum'è puderia pare. Una cosa chì aiuta veramente hè di avè un bonu gruppu di supportu di cumpagni cristiani. Puderete bisognu di marchjà da certi amichi chì s'opponenu à a vostra nova vita, u vostru caminu cù Diu è fà novi amicizie cù i fratelli è soru in Cristu.
Per piacè unisci à a nostra famiglia, a famiglia di Diu - Creatore di l'Universu! - è diventate fratellu o surella in Cristu. Ùn vale a pena campà una vita fora di Diu solu per finisce in l'infernu un ghjornu. Vi offre a mo manu persunale di amicizia, ancu. Se vulete parlà cun mè personalmente, u mo indirizzu e-mail hè rebeccalynnsturgill@gmail.com o pudete cuntattatemi ancu via e plataforme di e social media. Sò quì per aiutà in ogni modu chì possu.❤
28 Venite à mè, voi tutti chì travagliate è pisanti, è vi daraghju riposu.
29 Pigliate u mo ghjugu nantu à tè, è amparà da mè ; perchè sò mansu è umile di core: è truverete riposu à e vostre ànime.
30 Perchè u mo ghjugu hè faciule, è u mo fardelu hè ligeru.
~ Matteu 11: 28-30